Pengenalan

Rajah di bawah merupakan senarai alamat laman-laman web yang berkaitan dengan tajuk Ibadah Puasa. Namun tidak semua laman-laman web tersebut sesuai dan menepati kehendak yang boleh digunakan di dalam proses pengajaran dan pembelajaran kepada pelajar.

Aspek-aspek yang di nilai terhadap laman-laman web berikut berdasarkan kriteria standard pemikiran Paul (1995). Beliau menyenaraikan sembilan kriteria yang boleh di jadikan asas dalam menilai penaakulan atau hasil pemikiran seseorang. Berdasarkan standard pemikiran Paul inilah yang dijadikan asas bagi saya untuk menilai laman-laman web yang di perolehi untuk di jadikan garis panduan dalam mencari laman web yang sesuai untuk proses pengajaran dan pegajaran kepada pelajar.

Di sini saya lakarkan jadual untuk memudahkan pemahaman semua dalam menilai laman-laman tersebut. Akhir sekali, andai terdapat kesilapan dalam menganalisis laman web ini, saya memohon beribu kemaafan terhadap mana-mana pihak. dan harap di maafkan. Sebagai manusia biasa, saya juga tidak sepi dari melakukan kesilapan. Sebarang teguran dan pandangan boleh diutarakan terus dalam laman utama blog ini.

Wallahhu'alam

1 Comment:

  1. 3gpps said...
    good!

Post a Comment